Ads 468x60px

10 June 2013

8 τρόποι να γίνεις χαρούμενη


Χαρούμενη και υγιής. Είναι δύο αξίες που όλες ευχόμαστε να έχουμε για πάντα. Πώς θα πετύχεις τον συνδυασμό αυτό; Πολύ εύκολα!

Με 8 απλά βήματα θα μπορείς να εξασφαλίσεις -όσο τον δυνατόν βέβαια- μια καλή υγεία αλλά και μια εσωτερική γαλήνη.

1. Καταρχήν, λοιπόν, για να είσαι “τακτοποιημένη” μέσα σου πρέπει να είσαι και έξω σου. 

Τι εννοώ; με πολύ απλά λόγια, μάζεψε ότι δεν χρησιμοποιείς και κάνε χώρο για όλα τα άλλα. Δώσε στην εκκλησία όλα τα ρούχα που γεμίζουν τα ντουλάπια και τα ράφια σου και μετά παραπονιέσαι ότι δεν έχεις χώρο για τις νέες σου αγορές. Τα ντουλάπια σου θέλουν ξεσκαρτάρισμα. Έτσι, απελευθερώνεσαι από το δέσιμο με τα πράγματα και νιώθεις πιο ανάλαφρος.

2. Πρέπει να πίνεις πολύ νερό

8 με 10 ποτήρια καθημερινά είναι μια συνιστώμενη ποσότητα για να αποφύγουμε την αφυδάτωση, να μειώσουμε την κυτταρίτιδα και να αποβάλλουμε τις τοξίνες. Πάντα να έχεις ένα μπουκάλι κοντά σου, αν το δεις θα το πιεις.  

3. Φτάσε τους στόχους σου
Σταμάτα να παραπονιέσαι ότι δεν παίρνεις ποτέ αυτό που θες. Αντ' αυτού φτιάξε εσύ τους στόχους σου και κάνε τα αδύνατα δυνατά για να τους πετύχεις. 

4. Βάλε στην διατροφή σου τα λιπαρά οξέα Ωμέγα-3.
Όσο ψηλότερο είναι το επίπεδο των ωμέγα-3 στο αίμα, τόσο μικρότερη είναι η πιθανότητα καρδιακής προσβολής, στεφανιαίας νόσου και κάθε είδους φλεγμονής στο σώμα. Τα προμηθεύεσαι όσο καταναλώνεις ψάρι, λιναρόσπορο και καρύδια. 

Εαν δεν έχεις στην διατροφή σου τα παραπάνω, πάτησε ΕΔΩ

5. Αφιέρωσε τουλάχιστον 10 λεπτά κάθε μέρα και αφιέρωσε τα αποκλειστικά για τον εαυτό σου. 
Μείωσε έτσι το άγχος και την ανησυχία σου. Προσπάθησε να χαλαρώσεις για 5 λεπτά αφότου σηκωθείς από το κρεβάτι το πρωί και ηρέμησε 5 λεπτά πριν ξαπλώσεις πάλι. Κάνε ένα μπάνιο, διάβασε ένα βιβλίο που σου αρέσει, πιες ένα τσάι με ωραία γεύση και θα νιώσεις τη διαφορά.

6. Κάνε γυμναστική

Και δεν σου προτείνουμε αναγκαστικά να πας γυμναστήριο και να λιώνεις εκεί, υπάρχουν πολλές μορφές εκγύμνασης, από yoga, χορό και zumba μέχρι τρέξιμο με την φίλη σου ή περπάτημα στις βιτρίνες των μαγαζιών. Απλά κούνησε το σώμα σου και μην μαζεύεις αράχνες...
        
7. Να τρως τα λαχανικά σου. 
Περιέχουν όλα τα θρεπτικά στοιχεία που σε κρατούν υγιή και δυνατή δίνοντας σου ενέργεια και καλή λειτουργία εντέρου. Η γιατροί επιμένουν να τα εντάξουμε στην καθημερινή μας διατροφή.

8. Κοιμήσου

Ύπνος, ύπνος, ύπνος. Η λέξη κλειδί. Τα κάνει όλα ενώ εσύ κοιμάσαι. Πως σου ακούγεται αυτό; Ξεκούραση, ηρεμία σώματος και πνεύματος. Βρες όσο πιο πολύ χρόνο γίνεται για τον ύπνο και δώσε του την σημασία που του πρέπει. Θα λάμψει η επιδερμίδα σου και θα κάνεις διπλάσιες δραστηριότητες μέσα στην ημέρα...    



0 comments:

Post a Comment