Ads 468x60px

21 February 2013

Πείτε όχι στο τσιμπολόγημα


Ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια για την απώλεια βάρους, είναι τα μικρά τσιμπολογήματα που κάνουμε όταν νοιώθουμε πεινασμένοι.
Διαβάστε τις παρακάτω συμβουλές για να τα μειώσετε...



- Τρώτε 5 γεύματα την ημέρα, δηλαδή τρία κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) και δύο σνακ (δεκατιανό, απογευματινό).

- Πίνετε άφθονο νερό.
- Μην αγοράζετε πρόχειρα φαγητά από έξω.

- Αντικαταστήστε τα ανθυγιεινά σνακ με υγιεινά.

- Μασάτε τσίχλα χωρίς ζάχαρη όταν νοιώθετε την ανάγκη για τσιμπολόγημα.

- Φροντίστε να είστε απασχολημένοι ώστε να μην τρώτε από ανία

- Βουρτσίζετε τα δόντια σας μετά από κάθε γεύμα. Γιατί αν φάτε κάτι μετά δεν θα νιώσετε την ίδια ευχαρίστηση, οπότε θα το αποφεύγετε.

0 comments:

Post a Comment