Ads 468x60px

11 February 2013

Συμβουλές για να χάσετε θερμίδες χωρίς κόπο

Αν έχεις μερικά παραπανίσια κιλάκια και θέλεις να τα εξαφανίσεις πριν έρθει η άνοιξη, υπάρχουν μερικές πολύ απλές διατροφικές συμβουλές τις οποίες μπορείς να ακολουθήσεις και να μειώσεις δραστικά τις θερμίδες που λαμβάνεις καθημερινά.

 Διάβασε παρακάτω μερικές απλές λύσεις για να κόψεις θερμίδες από την καθημερινότητά σου και να χάσεις τα κιλά που θέλεις χωρίς να το αντιληφθείς.

1. Υποκατάστατο ζάχαρης

Διάλεξε ένα υποκατάστατο της ζάχαρης για τα γλυκά σου. Χρησιμοποίησε λιωμένη
μπανάνα αντί για ζάχαρη και μπαχαρικά όπως κανέλλα και μοσχοκάρυδο.

2. Μικρότερο πιάτο

Οι ερευνητές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα πως αν φάς σε μικρότερο πιάτο θα μειώσεις τις θερμίδες σου κατά 22%. Σε αυτό μπορεί να βοηθήσει και ένα μικρό πηρούνι με το οποίο δεν μπορείς να φας μεγάλες ποσότητες φαγητού.

3. Μικρότερο ποτήρι

Χρησιμοποίησε μικρότερα ποτήρια. Το να πίνεις το αναψυκτικό ή το κρασί σου σε ποτήρι μικρότερο από ότι συνηθίζεις θα σε βοηθήσει να μείωσεις τις θερμίδες που λαμβάνεις.

4. Τρώγε άπαχα

Αντικατέστησε τον κιμά που τρως συνήθως με άπαχο και θα μειώσεις τις θερμίδες σου κατά 155 και το λίπος σου κατά 15 γρ.

5. Ποσότητα ψωμιού

Μην τρως χοντρές φέτες ψωμιού αλλά αντικατέστησέ τες με φέτες μεσαίου μεγάθους. Έτσι θα εξοικονομήσεις 18 θερμίδες ανά φέτα.

6. Λίγα λιπαρά

Πίνε γάλα με λίγα λιπαρά και βάζε όπου χρειάζεται γάλα χαμηλό σε λιπαρά αντί για πλήρες. Αυτό θα σε γλιτώσει από 10 θερμίδες.

Ένα χελιδόνι δε φέρνει την άνοιξη, λένε, αλλά ένα σμήνος από αυτά σίγουρα το κάνει. Μπορεί να μην μειώνονται πολύ οι θερμίδες σου από το καθένα από τα παραπάνω αλλά αν ακολουθήσεις όλες τις συμβουλές, σε βάθος χρόνου θα έχεις μειώσει κατά πολύ και τις ημερίσιες θερμίδες σου και το βάρος σου.



0 comments:

Post a Comment