Ads 468x60px

26 February 2013

6 τροφές που βλάπτουν την επιδερμίδα σου!




Καλημέρα κορίτσια!! Πως είστε σήμερα; Το άρθρο μου σήμερα έχει να κάνει με κάποιες τροφές οι οποίες 'δεν'' βοηθάνε και τόσο το δέρμα μας. Το θέμα επίδερμίδα είναι ένα πολύ μεγάλο κεφάλαιο.

Πάντα κάτι θα πρέπει να προσέχουμε....στην αρχή μπορεί να είναι ακμή, μετά γραμμές έκφρασης στο πρόσωπο μας, ίσως κάποιο πρόβλημα ξηρότητας ή λιπαρότηας και πολλά αλλά για εμάς τις γυναίκες αλλά και για τους άνδρες. Γιατί και άνδρες φροντίζουν και προσέχουν το εαυτό τους και την εμφαίση τους στις μέρες μας. 

Όπως έχω ξαναπεί και σε άλλο πόστ, οτι τρώμε και πίνουν ή βάζουμε στο δέρμα μας, καταλήγει στο αίμα μας και αυτο για μένα είναι το ΠΙΟ βασικό απ' ολα!!!
Άρα οι τροφές που καταναλώνουμε είναι βασικό, να λειτουργούν θετικά για τον οργανισμό μας και για το δέρμα μας φυσικά.

Υπάρχουν όμως κάποιες κακιές τροφές που δεν βοηθάνε κάθόλου τον οργανισμό και την επιδερμίδα μας.. σύμφωνα με τους ειδικούς.   

1. Αλάτι

Έχεις ξυπνήσει ποτέ νιώθοντας λίγο πρησμένα τα μάτια σου; Το πολύ αλάτι μπορεί να προκαλέσει κατακράτηση υγρών, πράγμα που μπορεί να οδηγεί στο πρήξιμο των ματιών σου. Λόγω του ότι το δέρμα γύρω από τα μάτια είναι πολύ λεπτό και ευαίσθητο, πρήζεται εύκολα. Σίγουρα, όσο περνάνε τα χρόνια, το πρήξιμο στα μάτια είναι ακόμα πιο έντονο.

2. Γάλα 

Οι ειδικοί λένε πως μερικά γαλακτοκομικά προϊόντα προκαλούν προβλήματα στην επιδερμίδα. Μία έρευνα του 2005 συνέδεσε την υψηλή κατανάλωση γάλακτος με την εμφάνιση ακμής. Μία νεώτερη έρευνα, όμως, του 2012 έδειξε πως το αποβουτυρωμένο γάλα είναι αυτό που συνδέεται με την εμφάνιση ακμής.

3.Ζάχαρη 

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η ζάχαρη αυξάνει την ακμή στην επιδερμίδα σου και την γερνάει πολύ νωρίτερα. Τροφές που περιέχουν πολύ ζάχαρη αποδυναμώνουν σιγά σιγά την επιδερμίδα σου και οδηγούν σε πιο γρήγορη εμφάνιση γραμμών και ρυτίδων. Δεν είναι, λοιπόν, η σοκολάτα που σου δημιουργεί το πρόβλημα, αλλά η ζάχαρη που αυτή περιέχει. Προτίμησε τη μαύρη της εκδοχή που είναι πολύ πιο υγιεινή και θρεπτική.

4.Οστρακοειδή 

Γαρίδες, αστακοί και καβούρια καθώς και μερικά λαχανικά που έχουν φύλλα όπως το σπανάκι, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ιώδιο. Μία διατροφή με πολλά από τα παραπάνω μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της ακμής. Αν, λοιπόν, έχεις προδιάθεση ακμής, καλό είναι να τρως τέτοιου είδους τροφές δύο-τρεις φορές το μήνα και όχι δύο-τρεις φορές την εβδομάδα καθώς το ιώδιο που προσλαμβάνεις από αυτές συσσωρεύεται στον οργανισμό σου και δεν εξαφανίζεται από τη μία στιγμή στην άλλη.

5. Αλκοόλ 

Το αλκοόλ είναι ένα φυσικό διουρητικό, πράγμα που σημαίνει ότι όσο πιο πολύ πίνεις τόσο πιο πολύ αφυδατώνεσαι. Το αλκοόλ κάνει ζημιά στη φυσική υγρασία του δέρματός σου κάνοντας τις γραμμές και τις ρυτίδες του να είναι πολύ πιο εμφανής.

6Τροφές που περιέχουν πολύ γλυκόζη

Αμυλούχες τροφές, όπως είναι το λευκό ψωμί, τα ζυμαρικά και τα γλυκά είναι καλό να αποφεύγονται αν θέλεις η επιδερμίδα σου να δείχνει νεώτερη και πιο υγιής. Οι τροφές που περιέχουν πολύ γλυκόζη μπορεί να προκαλέσουν ταχείες αυξήσεις του σακχάρου στο αίμα.   Μία έρευνα, το 2007, είχε δείξει πως μία διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε γλυκόζη μειώνει την ακμή σε νέους άντρες. Αν έχεις παρατηρήσει και εσύ να φουντώνει το πρόσωπό σου αφού έχεις φάει τηγανιτές πατάτες να ξέρεις πως αυτό οφείλεται κατά πάσα πιθανότητα στο άμυλο που περιέχουν οι πατάτες και όχι στο ότι είναι τηγανιτές.

Η απόφαση ανήκει σε μας...δεν έιναι δύσκολο να τρώμε λιγο πιο σωστά και να προσέχουμε τον εαυτό μας και το προσωπο μας και το σώμα μας. 

Η άσκηση, η καλή διατροφή, τα υγρά (νερό, τσάϊ, φυσικοί χυμοί κ.α) και φυσικά ο σωστός ύπνος είναι τα βασικά για μια καλή υγεία και φυσικά εμφάνιση.

Εσείς ποιες τροφές αποφεύγετε και γιατί; 

Ευχομαι να έχετε μια όμορφη μέρα κορίτσια μου και να πέρνάτε καλά!!!

Φιλάκια  Μαίρη!!

0 comments:

Post a Comment