Ads 468x60px

16 October 2012

Tips για όσες δεν μαγειρεύουν


Επικρατεί η εντύπωση ότι είναι σχεδόν αδύνατο να κάνετε σωστή διατροφή ή δίαιτα τρώγοντας εκτός σπιτιού. Ποιος όμως επιβεβαιώνει ότι κάθε σπιτικό γεύμα είναι υγιεινό και διαιτητικό; Ο βαθμός προσοχής που πρέπει να δώσετε στη διατροφή σας δεν διαφέρει στην περίπτωση που μαγειρεύετε εσείς. Όσες λοιπόν βασίζεστε, λόγω περιορισμένου χρόνου ή διάθεσης, στους chef των εστιατορίων, έχετε τις ίδιες πιθανότητες να είστε κομψές και υγιείς με όσες μαγειρεύουν στο σπίτι.
Όλα άλλωστε είναι ζήτημα επιλογών. Εμείς σας δίνουμε την κατεύθυνση ώστε να απολαμβάνετε το φαγητό σας οπουδήποτε χωρίς δυσάρεστες συνέπειες για το σώμα σας.
- Επιλέξτε το κατάλληλο εστιατόριο. Προτιμήστε εκείνα που σερβίρουν κατά κανόνα ψάρι ή ψητό κρέας ή έχουν πολλές light προτάσεις στο μενού τους. Αναζητήστε τα και στο Internet κάτω από τις κατηγορίες “Vegetarian”, «Υγιεινή Κουζίνα» κ.τ.λ.

- Πιείτε νερό πριν το γεύμα. Θα περιορίσει σημαντικά την χωρητικότητα του στομαχιού. Από αλκοόλ, προτιμήστε ένα ποτήρι λευκό ή κόκκινο κρασί. Αποφύγετε τα αναψυκτικά με ζάχαρη.

- Περιορίστε τα ορεκτικά σας πριν το κυρίως πιάτο. Ενδιάμεσα προτιμήστε λίγες ελιές, μία σαλάτα χωρίς λιπαρή σάλτσα και άλλα πιάτα με βραστά ή ωμά λαχανικά. Επιστρέψτε στο σερβιτόρο το ψωμί και τα λιπαρά dip με μαγιονέζα και κρέμα γάλακτος. Ένα μικρό ψωμάκι έχει 100 θερμίδες και με την προσθήκη βουτύρου έχει 250.

- Μην αφήσετε την πείνα να σας κυριεύσει. Προγραμματίστε το γεύμα σας τη στιγμή που δεν πεινάτε. Διαφορετικά θα ορμήσετε στο φαγητό χωρίς διακρίσεις. Αν έχουν κανονίσει οι άλλοι για εσάς, τότε κόψτε την πείνα σας ενδιάμεσα με ένα light γιαούρτι ή φρούτο.

- Ζητήστε μικρότερη μερίδα. Κοιτάξτε στα διπλανά τραπέζια και μιλήστε στο σερβιτόρο σε περίπτωση που θεωρείτε ότι η ποσότητα είναι υπερβολική. Ζητήστε επίσης να αφαιρεθεί από το πιάτο που παραγγέλνετε οτιδήποτε πιστεύετε ότι θα σας βαρύνει, όπως π.χ. μια παχυντική γαρνιτούρα.

- Διαβάστε προσεκτικά το μενού και αποφύγετε οτιδήποτε περιγράφεται ως τραγανό, πλούσιο, σοτέ, κρεμώδες, τηγανισμένο και πανέ. Προτιμήστε τα ψητά, αχνιστά, ποσέ και βραστά.
Επιμέλεια: Ελένη Σενδόνα


0 comments:

Post a Comment